SEKRETARIAT
tel. / fax: 48 619 10 28
dpsniedabyl@bialobrzegipowiat.pl
Dyrektor Domu
Śliwa Arkadiusz
dyrektor@dpsniedabyl.pl
Kierownik Zespołu Terapeutyczno – Opiekuńczego
Gos Katarzyna
kierownik@dpsniedabyl.pl
Główny Księgowy
Boczek Edyta
ksiegowosc@dpsniedabyl.pl
Starszy pracownik socjalny
Milczarek Marlena
.
Aspirant pracy socjalnej
Zięba Monika
tel.: 48 619 09 28
socjalni@dpsniedabyl.pl
_____________________________________
W Domu Pomocy Społecznej w Niedabylu
w sprawach skarg i wniosków obywateli przyjmują:
- Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Niedabylu – we wtorki i czwartki w godzinach: 12:00 – 14.00.
- Kierownik Zespołu Terapeutyczno – Opiekuńczego codziennie w godzinach pracy Domu Pomocy Społecznej w Niedabylu 7:30 – 15.30.
- Pracownicy administracji – codziennie w godzinach pracy Domu Pomocy Społecznej w Niedabylu 7:30 – 15.30.
Przyjmowanie obywateli w sprawach skarg i wniosków przez Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Niedabylu po godzinie 15.30 odbywa się na podstawie wcześniejszych zapisów. Zapisy prowadzone są codziennie w godzinach pracy Domu. Zgłoszenia można dokonać osobiście, telefonicznie lub za pośrednictwem faksu pod nr: 48 619 10 28 oraz poczty elektronicznej na adres: dpsniedabyl@bialobrzegipowiat.pl
Skargi i wnioski mogą być składane do Domu Pomocy Społecznej w Niedabylu w następujący sposób:
- Pisemnie przesłane pocztą na adres: Dom Pomocy Społecznej w Niedabylu- 26-804 Stromiec, Niedabyl 36A lub złożone osobiście na dziennik podawczy w kancelarii.
- Faksem na numer: 48 619 10 28.
- Ustnie do protokołu.
- Za pomocą środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą e-mail: dpsniedabyl@bialobrzegipowiat.pl.
Skargi i wnioski składane do Domu Pomocy Społecznej w Niedabylu powinny zawierać: datę, imię i nazwisko lub nazwę i adres wnoszącego, zwięzły opis treści skargi/wniosku, własnoręczny podpis wnoszącego.
Skargi wnoszone w interesie innych osób powinny zawierać załączoną zgodę tych osób do działania w ich imieniu.
Skargi lub wnioski niezawierające imienia i nazwiska lub nazwy oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Jeżeli w z treści skargi lub wniosku nie wynika należycie ich przedmiot, wzywa się wnoszącego do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia, w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania, z pouczeniem, że nieusunięcie braków spowoduje pozostawienie skargi/wniosku bez rozpoznania.